Turn To You.

HEEEEJJJ ! :D har int bloggat på nästan en vecka.. ihih
idag är det ju morsdag(: men vet ni? ja har ju inget till min mamma bara ett kort :// hoppas hon blir glad endå:D elr kanske hon bara låtsas vara glad? ;DD under den här veckan har jag varit MYCKE med mina kära vänner<3
jag har sportsförbud i 10 dagar ... det är så jävla dumt! ja kan kanske int delta i stafettkarnevalen .. -.-
men idag ska ja ut med gullisen Matsku !! sedan å äta till min mommo.
om ni undrar vad rubrikens ''bakgrund'' är så för 3 dagar sen kom Justin Biebers nya låt ut :D så jäääävla underbaar !!<33
http://www.youtube.com/watch?v=OpDY_m3Ko5c
texten är så grymt vacker ! :')
nåågo bilder((;
nu ska ni alla ha en väldigt braa dag (((:
hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Matskuuuuuuuuuuuuuuuuuh

dumt att de int gick:¨((((((<3 men nån annan dag !:DDDDDDDDDDD och I STILL TURN TO YOU<3<3<3<3

2012-05-13 @ 20:15:54
URL: http://mathildaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0